2010. augusztus 30., hétfő

Lost in Austen

15 és még egy tucat vadrózsa a 10-ből

"Egyetlen szívdobbanást sem feledek..."


Ó én édes Istenem! Jó tudom, hogy technikailag ez nem egy könyv, de akkor is muszáj megemlítenem! Nekem, aki annyira sosem voltam elragadtatva Austen-től, most itt ülök a Büszkeség és Balítélettel a kezemben és sóhajtozok. Annyira, de annyira megnyerő, vidám és romantikus volt ez a sorozat, hogy azt nem tudom elmondani. Bár lehet, hogy mostanság a megengedettnél jobban vonzanak az érzelgős csöpögős filmek és könyvek, de e csekélyke érzelgősség engedtessék meg nekem. Ezt lányok látnia kell mindenkinek aki szereti a romantikát és/vagy a Büszkeség és Balítélet-et. Kicsi szívemre az a film, úgy hiszem bevonult az örök gyógyír szekrénybe. *sóhaj* Nagyon nagyon el vannak találva a szereplők. A három órát végig ültem nevetve, sírva, sóhajtozva. És még csak véletlenül sem sz*r, ahogy az egyik pasi monda, csak éppen nem férfiaknak való.

2 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a sorozatot. Egyszerre néztem meg az összeset:))))))

    VálaszTörlés
  2. Én is! Aztán anyu is társult mikor sokadjára néztem, de sajna bárkinek mesélem, mindeki csak a száját húzza a történet hallatán... :S

    VálaszTörlés